Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2020 12:13 - Отложена Регресия
Автор: anansar Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 439 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 11.01.2020 12:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Искам да опиша един случай на "отложена" регресия, който смятам, че би могъл да е интересен и полезен за хората занимаващи се с регресивни и кармични изследвания.

Бях преди три дни на практика при П.Петров, това ми беше четвъртото посещение при него. Харесват ми груповите практики в йога център Мандала, събирането на много хора, които изпълняват една и съща практика ми помага при "оттласването" за да проведе духът ми своето пътуване.
Разликата от предишни пъти беше, че сега нямах никакъв психологически проблем за разрешаване и абсолютно нищо, за което да търся помощ. Отидох , за да придружа друг човек, с нагласата "ами хайде, нека гледам там някакъв филм".
Докато траеше самата водена медитация следвах гласа на Петър и всичко ми се получаваше много добре, до момента в който трябваше да влезем в Залата на Хрониките/ Акашовите записи. Тогава изведнъж блесна светлина и нещо ме изхвърли.Ей така, все едно те ритват силно и вече не си там. Озовах се абсолютно буден и даже доста жизнен и деен на мястото си в залата. През останалото време полагах усилия да стоя в алфа, и да не мърдам много много, че да не ме усещат другите , че се съм буден и това да попречи на техните регресии. От опита си с Тета хийлинг знам, че спящото съзнание е много чувствително относно състоянието на будност/ спане на околните хора. В което има логика- десетките хиляди години, които човечеството е прекарало на стада в пещерите е развило усета ако се появи един саблезъб тигър и събуди по един или друг начин един човек от племето, другите бързо да са будни, на крака и спасяващи живота си.

И така до тази нощ. За занимаващите се с Астрология и Кармична Астрология е ясно какво означава Пълнолуние и лунно затъмнение в Рак. За незапознатите- това е време когато се разрешава карма на отношенията, разплитат се Гордиеви възли на кармични връзки и то по метода на Александър Македонски- с меча.Аз го наричам Гилотината на връзките.  Ако изберем да бъдем с някого в периода на Гилотината на връзките това е завинаги. Ако отхвърлим някого- това пак е завинаги. 

Имам много тежки, много сложни и често дори доста драматични и емоционални кармични отношения с няколко човека в живота си. До тук съм разрешил 2-3 , но поне още толкова остават. Един от тях е Х. Човек, с който дълго време бяхме скарани, който цяла година се опитвах да си върна, човек към който изпитвам невероятно силна привързаност. И който ей така от нищото, след цяла година мълчание и блокиране решава да ми се обади няколко часа преди абсолютното Пълнолуние-Затъмнение и да ми насрочи среща по време на абсолютното острие на Гилотината. И идва на тая среща болен, въпреки, че по план е смятал да си остане вкъщи. Ама..тласка го кармата човека, няма измъкване. А това е и човек неверник, смята почти всичките магически, астрологически , регресивни и прочее мои дейности за шашма, манипулация и заблуда. Рационална личност. Както и да е, пихме по бира, нищо драматично. 

През нощта си легнах, имах доста накъсан сън. Преди зазоряване лягайки си за пореден път, нещо буквално ме всмука в регресия. Този път гласът на сънния съветник го нямаше, но имах усещането за година/ времеви период. 1858
Бях сравнително богат млад човек в европейска страна. Имахме сравнително голяма къща, а тогавашната ми майка беше запалена по спиритизма. Тя даваше голямата стая на приземния етаж на къщата за сбирки на местна окултистка група. В регресията си я свързах с Теософското общество, тоест идеите и философията на тази окултистка група са най-близки до Блаватска и като, че ли има някакви контакти между групата и последователите й, макар, че по това време Блаватска е още млада и акцентът в живота й пада повече върху любовните връзки, отколкото върху спиритизма. Както и да е, спиритистката група на майка ми от 1858 година се събираше всяка седмица в събота вечер в лонжата, голямата стая на приземния етаж. Аз съм млад. Родителите ми са ме изпратили да уча в някакъв универистет средна престижност, но той се намира на поне стотина километра от нашето населено място. В къщата идва да работи момиче, това е Х. Тя не е слугиня, по-скоро наемна помощница, върши различни неща. Моето семейство е в горната част на средната класа, нейното е в долната. Но не са пропадляци. Работническо семейство са. Окултистката група на майка ми са богати хора, еснафи и сноби. Те се държат лошо с Х. Мислят си, че по-този начин "се държат на висота". Аз самият харесвам Х. Имал съм няколко сексуални контакта с нея, но нямаме връзка (подчертавам, става въпрос за 1858 г) .Никой от нас няма планове за другия. Живеем във време, когато браковете се уреждат от родителите. 
Една зимна вечер се връщам внезапно от университета. Развълнуван съм силно от някакво събитие, но в регресията нямам спомен какво е то. За всеки случай накарало ме е спешно да се прибера у дома, без да предупредя никого. Когато пристигам заварвам вкъщи само част от групата на майка ми и Х.  Х приготвя някакви сладкиши подбни на курабии, приготвя чай, грижи се за камината в лонжата, някакви такива неща. Аз стоя в лонжата понеже там е топло. Три жени от групата на майка ми започват да се държат много грубо с Х. Много просташки. Това ме вбесява. По принцип съм доста развълнуван от нещо и поведението а тези жени ме тласка в много силно емоционално състояние. Заявявам, че никой няма право да се държи лошо с Х, защото това е моята годеница. Всички са шокирани. Особено Х. Кокошките от окултистката група предвкусват голям обществен скандал в малкото ни градче.  Направо се настройват за кудкудякане и клюки.  Обаче аз съм много гневен. Гоня всички навън, а навън  много студено, има много сняг и лед. Това е голям проблем за хората от групата понеже те имат уговорени транспорти (файтони) да дойдат и да ги везмат в опредлен час. По онова време няма телефони и каквито и да е форми на комуникация от разстояние. Те нямат как да си повикат транспорт и трябва да вървят дълго време пеша, километри. Аз отказвам да ги пусна обратно в къщата и те започват да ме проклинат. След това се пренасям малко напред във времето. В моята стая съм , в леглото с Х.  Тя се чувства несигурно, смята постъпката ми за някаква моя екстравагантност,  и се страхува от последствията. Влиза баща ми от онзи живот. Той е много гневен. Х се страхува от него. Аз гледам баща си дръзко. Решен съм на конфликт с него. Така както сме в леглото прегръщам Х и казвам " С теб съм". 
Блесна светлина и се събудих.

Един човек от онази спиритистка група присъстваше и в този ми живот, като моя учителка в гимназията. Тя винаги е изпитвала много силна и необяснима омраза към мен. Нейна беше репликата "може всичко да знаеш, може гений да си, но ти при мен повече от четворка никога няма да имаш и ти с моя предмет в университет няма да влезеш". То така и стана, аз исках да следвам специалност, където се кандидатстваше с дисциплината, която преподаваше тя, ама не можах.

Та общо взето това е. Като оставим настрана личния ми опит и разкриването на някои кармични отношения с двама души от сегашния ми живот, интресно е как една регресия може да прекъсне по време на самия сеанс и после да продължи, да избухн като бомба с часовников мханизъм в определено, заложено от кармичните връзки врме. 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: anansar
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 43844
Постинги: 19
Коментари: 12
Гласове: 81
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930